7 قدم به یک آرایش موفق طراحی لوگو

يکشنبه 10 آذر 1398
20:06
logo

معنی rebrand چیست؟

نام تجاری شرکت شما بیش از یک نام به یاد ماندنی یا طراحی لوگوی جذاب است. ایجاد یک برند برای برقراری ارتباط با داستان و اخلاق تجاری ، ایجاد شهرت آن و استحکام موقعیت خود در بازار است. در اصل ، اگر شما را از سایر شرکت ها متمایز کند ، بخشی از برند شماست.

به نام تجاری جدید تعریف یک کسب و کار است که آن را در یک مسیر جدید است. این در مورد رفتن به هسته اصلی آنچه می خواهید ، تثبیت اهداف و دیدگاه خود و سپس اصلاح تصویر خود برای بازتاب این تغییرات است.

ممکن است تصمیم بگیرید که دوباره پیشنهاد دهید اگر:

دید کلی شما تغییر کرده است

شما اخیراً یک فاجعه روابط عمومی را تجربه کرده اید و نیاز به بهبود شهرت دارید

شما می خواهید و یا نیاز به درخواست جمعیتی جدید دارید

کسب و کار شما تغییر کرده است ، و اعضای جدید مدیریت ارشد موافقند که زمان آن است که تجارت در یک جهت جدید پیش برود

شما با یک شرکت دیگر ادغام شده اید

ارجاع دوباره به مشاغل با یک تجدید متفاوت است و این به روند تغییر عناصر بصری سطحی مانند طراحی وب سایت شرکت ، لوازم التحریر و لوگو ها اشاره دارد.

روند اصلاح مجدد

بنابراین ، ظاهر مجدد چیست؟ بیایید آن را به مراحل تقسیم کنیم.

مرحله 1 - درون نگری

خودآگاهی برای موفقیت مجدد مهم است. شما باید پاسخ این سؤالات را بدانید:

شما کی هستید؟

چه کار میکنی؟

برای چه چیزی می خواهید شناخته شوید؟

چرا می خواهید در این لحظه خاص به موقع مجدداً اعزام شوید؟

قبل از اینکه وقت و هزینه زیادی را برای rebranding سرمایه گذاری کنید ، باید بدانید که نتیجه نهایی چه شکلی است و می تواند داستان برند شما را بفهمد .

باید در نظر بگیرید که آیا برای کمک به شما نیاز به استخدام یک مشاور خارجی یا شرکت بازاریابی دارید. اگر یک مشاغل بزرگ هستید یا احساس غرق شدن در روند کار دارید ، پس تغییر مجدد کار بزرگی خواهد بود. از طرف دیگر ، اگر شما یک SME هستید که دقیقاً می داند چه تغییراتی را می خواهید ایجاد کنید ، می توانید به تنهایی آن را انجام دهید.

مرحله 2 - تحقیقات بازار

با مشتریان خود در تماس باشید. آیا تصویر فعلی شما متناسب با خواسته ها و نیازهای آنهاست؟ آیا می خواهید همان مشتریان را حفظ کنید یا به افراد جدید دسترسی پیدا کنید؟ آیا می توانید مخاطبان خود را به گروههایی طبقه بندی کرده و از این طریق personas خریدار ایجاد کنید؟

از مشتریان و اعضای موجود جمعیتی مورد نظر خود درمورد اطلاعات موجود در داستان نام تجاری ، محصولات و شهرت موجود خود بخواهید . برای استعلام نظرات آنها می توانید از نظرسنجی ها یا گروه های کانون استفاده کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا برند جدید خود را با مخاطبان مورد نظر خود تراز کنید.

مرحله 3 - تصمیم بگیرید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند

تصمیم بگیرید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند ، و به این فکر کنید که چگونه می توانید از USP های خود به عنوان نقطه کانونی در فرآیند rebranding استفاده کنید. به عنوان مثال ، آیا شما به فروش فقط محصولات رده بالا افتخار می کنید ، یا آیا تمایل دارید که خودتان را به عنوان بودجه دوستانه بازار کنید؟

به یاد داشته باشید ، نباید سعی کنید از همه تجدید نظر کنید . وظیفه شما این است که روی پیدا کردن طاقچه خود و تأمین نیازهای آنها تمرکز کنید.

هویت خود را به چند کلمه کلیدی تقسیم کنید. چه کاری بهتر از رقبا انجام می دهید؟ در صورتی که بازار داخل را نمی شناسید ممکن است لازم باشد تحقیقات بیشتری را انجام دهید.

مرحله 4 - نقاط لمسی برند خود را لیست کرده و دوباره طراحی کنید

لیستی از تمام مطالب خود را که به تجدید چاپ نیاز دارند ، تهیه کنید. این شامل آگهی ها ، وب سایت ها ، کارت ویزیت ، علائم ، وبلاگ ها و پوسترها است. هر بار که با یک طراحی جدید آزمایش می کنید ، از خود بپرسید که آیا با استراتژی گسترده تر مارک شما سازگار است یا خیر.

در مورد نقاط لمسی برند خود فکر کنید - هر نقطه‌ای که مشتری یا مشتری بالقوه با تجارت شما در تعامل باشد. به عنوان مثال ، اگر شما یک سالن زیبایی را اداره می کنید ، میز پذیرایی یک نقطه لمسی است. ممکن است لازم باشد دفتر یا فروشگاه خود را مجدداً تغییر دهید (در صورت وجود) تا با مارک جدید خود همخوانی داشته باشد.

نمودار زیر از طراحی هویت برند توسط آلینا ویلر (که برای Logo Geek Podcast مصاحبه شده بود ) یک مرجع مفید خواهد بود.

مرحله 5 - اطمینان حاصل کنید که همه افراد در هیئت مدیره هستند

اگر کلوگوندانتان قانع نباشند که با ارزش و استراتژی تجاری شما هماهنگ است ، یک شماره جدید از بین خواهد رفت. انتقادات و پیشنهادات خود را در تمام مراحل طراحی انجام دهید.

قبل از اینکه مارک جدید خود را به عموم برسانید ، به آنها فرصت دهید تا آنچه را که فکر می کنند به شما بگویند. اگر فکر می کنید این کار آنها را برای به اشتراک گذاشتن افکارشان ترغیب خواهد کرد ، می توانید یک جعبه نظر ناشناس تنظیم کنید.

وقتی rebranding کامل شد ، یک مهمانی راه اندازی داخلی داشته باشید. کلوگوندان خود را از تغییر تغییر دهید و به احتمال زیاد آنها سفیر برند خواهند شد. اگر به عنوان بخشی از خدمات خود شروع به ارائه محصولات و خدمات جدید کرده اید ، یا می خواهید کلوگوندان رویکرد جدیدی را در زمینه خدمات به مشتری بدست آورند ، اطمینان حاصل کنید که آنها به درستی آموزش دیده اند.

مرحله ششم - برند جدید خود را عمومی کنید

راه اندازی عمومی خود را سریع و تعیین کننده انجام دهید. سعی نکنید مراحل تدریجی تغییرات را تغییر دهید ، زیرا این کار فقط باعث سردرگمی مشتریان خواهد شد. باید ظرف چند روز عملی شود.

از rebrand خود به عنوان ابزاری برای تبلیغات عمومی و تعامل با مشتریان استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر شما یک لیست پستی دارید ، در چند مرحله پرتاب ، برای آنها ایمیل چند تیزر ارسال کنید ، و به تغییراتی که در آینده آمده است اشاره کرد.

به آنها دلیل دلخواه خود را بگویید - بیشتر مردم تغییر دلخواه را دوست ندارند و اگر شفاف باشید ، تمایل بیشتری به شما دارند. تأکید کنید که چگونه و چرا rebrand از آنها سود خواهد برد.

مرحله 7 - بازخورد دریافت کنید

وقتی برند جدید خود را رها می کنید ، کار متوقف نمی شود. از مخاطب مورد نظر خود بازخورد خود را بدست آورید و عملکرد تجاری خود را تجزیه و تحلیل کنید تا تأثیر بازپرداخت در خط پایین خود را ارزیابی کنید. شما می توانید با سؤال حضوری از مشتری ، این کار را بصورت غیررسمی انجام دهید یا می توانید از نظرسنجی آنلاین و گروه های متمرکز استفاده کنید.

Rebranding می تواند یک کار بزرگ باشد ، اما همچنین یک مرحله تازه و مهیج در زندگی مشاغل شما را نشان می دهد. درست انجام شده ، باعث هیجان و جذب مجدد مشتریان خواهد شد و یا شما را در موقعیتی قدرتمند برای جذب مخاطب جدید ترک خواهد کرد.


[ بازدید : 493 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نکات سفارش طراحی لوگو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]