نحوه طراحی یک لوگو مرحله 9: لیست کوتاه خود را به درستی قضاوت کنید

سه شنبه 12 آذر 1398
0:00
logo

یک روش آسان برای بهبود فرایند تصمیم گیری در هنگام ایده های طراحی لوگو ، تعیین خود معیارهای واضحی است که می توانید برای قضاوت در مورد لیست کوتاه خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا از مشکل "طراحی توسط کمیته" جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که انتخاب صحیحی را برای مشتری خود انجام می دهید. بعضی اوقات ، در دنیای طراحی لوگو ، احساس روده شما دقیقاً به شما می گوید که از چه راهی باید هدایت شوید. با این حال ، بیشتر اوقات ، احساس روده یک شخص می تواند آچار روده شخص دیگر باشد. پیدا کردن راه صحیح برای حرکت به جلو می تواند بدون برخی قوام کار دشوار باشد و مشتری ها اغلب از اعتماد به نفس در تصمیم گیری های بزرگ برخوردار نیستند. ما به عنوان انسان ، می خواهیم عینی باشیم و فراتر از تصمیمات اتخاذ شده در مورد آنچه که دوست داریم یا دوست نداریم حرکت کنیم. گاهی اوقات ، هنگامی که نظر در یک تیم پروژه تقسیم می شود ، می توانید بین سنگ و یک مکان سخت گیر کرده باشید. به دنبال راه هایی باشید که بتوانید انتخاب های مشتری ، پیشنهادات توسعه و بازخورد خود را بر اساس معیارهایی که در خلاصه خلاقیت خود تعیین کرده اید فیلتر کنید. همواره با دقت روی آنچه که پروژه شما در حال دستیابی است ، تمرکز کنید و بحث های خود را در این مورد متمرکز کنید. در شک و تردید ، برای کمک به قضاوت تصمیمات از دیدگاه عینی ، از کارت امتیازی استفاده کنید. این کارت می تواند شامل سؤالاتی از قبیل: آیا طرح های آرم من به صورت سیاه و سفید کار می کنند؟ آیا ایده های طراحی آرم من در تمام رسانه ها کار می کنند؟ آیا مفاهیم من در آزمون زمان ایستاده اند؟ آیا این تصاویر قابل شناسایی و به یاد ماندنی هستند؟ آیا ایده های طراحی لوگو من در لیست کوتاه بی نظیر هستند؟ آیا ایده های آرم من از مانیفست مارک پشتیبانی می کنند ؟ آیا آنها به طور کلی نماینده برند هستند؟ شما همیشه نمی توانید طراحی آرم را که مشتری شما بیشتر دوست دارد نشان دهد ، اما شما قادر خواهید بود از معیارهایی که تعیین کرده اید استفاده کنید تا ذهن شما دوباره به سمت کار مورد نظر متمرکز شود. به یاد داشته باشید ، چیزی بیشتر از یک آرم برای برندسازی وجود دارد. اگرچه نشان تجاری شما نمی تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد ، به لطف شکل های مناسب ، تایپوگرافی و رنگ ها می تواند بخشی ارزشمند از یک تصویر تجاری باشد.
[ بازدید : 430 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نکات سفارش طراحی لوگو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]