صدای برند چیست و چگونه موفق می شوید؟

چهارشنبه 13 آذر 1398
22:18
logo

ما فقط می خواهیم بیرون بیاییم و آن را می گوییم: اگر مارک شما صدا نداشته باشد ، مفهوم تجارت ستاره ای شما این کار را نخواهد کرد. شانسی وجود ندارد. صدای برند راهی است که شما با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید. این راهی است که می توانید ارزش ها و انگیزه های شرکت خود را به اشتراک بگذارید. صدای برند موفقیت آمیز است وقتی باعث می شود مخاطب شما با آن ارتباط برقرار کند ، درگیر شوید و از همه مهم تر ، به کاری که انجام می دهید اعتقاد داشته باشید.

در اینجا ، ما شرکت هایی را که صدای برند خود را میخ زده اند را برجسته می کنیم و شما را در روند ایجاد خودتان راهنمایی می کنیم.

تصویر سازی توسط OrangeCrush

صدای برند چیست؟

-

صدای برند راهی است که شما با مشتریان خود صحبت می کنید و بر اساس سبک ارتباطی برند شما تعریف می شود. صدای برند شما به مخاطب مورد نظر شما هدایت می شود ، و می تواند هر سبکی را داشته باشد ، تا زمانی که به ارزش های برند و شخصیت شما صادق باشد - خواه معتبر ، بازیگوش ، روشنفکر ، شوم ، مهربان و سرگرم کننده باشد.

درست همانطور که به صورت خاصی با خانواده ، دوستان ، شرکا و همکاران خود ارتباط برقرار می کنید ، راهی برای برقراری ارتباط ویژه با مشتری خود نیز وجود دارد.

مصرف کنندگان وقتی ارتباط عاطفی وجود دارد ، بیشتر از مارک های تجاری سرمایه گذاری می کنند تا مارک هایی که محتوای غیرقابل انکار و جدا از آن را بیرون می کشند. در پایان ، کمتر به آنچه می گویید - مربوط به نحوه بیان آن است. راه های بیان صدای برند شما شامل ، اما مطمئناً به ایمیل ، کپی وب سایت ، انتشار مطبوعات ، بسته بندی ، تبلیغات و سیستم عامل رسانه های اجتماعی محدود نمی شود.

چگونه می توان صدای برند را توسعه داد؟

-

اولین قدم برای توسعه صدای برند شما این است که با ایجاد چشم انداز ، رسالت و ارزش های خود و برجسته کردن جنبه های شغلی که به شما کمک می کند تا از بین رقابت باشد ، هویت اصلی برند خود را تأیید کنید . با انتخاب سه توصیف جداگانه برای تجارت خود شروع کنید. اینها باید کلمات واضحی باشند که احساس احشایی را برانگیخته اند. فکر کنید: پرشور ، قابل اعتماد ، دمدمی یا آرام. حال و هوایی را که می خواهید محتوای شما استخراج شود و چگونگی درک شرکت خود می خواهید در نظر بگیرید. این توضیحات باعث می شود لحن کلیه محتوایی که ایجاد می کنید ، باشد.

بعد ، با کسی که با آنها صحبت می کنید آشنا شوید. جمعیت برای پایگاه مشتری فعلی و آینده شما چیست؟ آنها چه شکلی هستند؟ آنها از نام تجاری شما چه می خواهند؟ رسانه های اجتماعی ابزارهایی را برای ترسیم بینش ارائه می دهند. اگر می توانید ، به افراد جامعه هدف خود مراجعه کنید و از آنها بپرسید که چه چیزی آنها را بیشتر در مورد برند شما تحریک می کند. این اطلاعات ارزشمندی است که می توانید هنگام ساختن صدای برند خود استفاده کنید. از فیس بوک تا اینستاگرام گرفته تا توییتر ، منابع تحلیلی را ارائه می دهد که سن تجزیه ، جنسیت ، موقعیت مکانی و زمان روزهایی را که این افراد بیشترین اشتغال را دارند. برای چگونگی به اشتراک گذاری نام تجاری خود از طریق سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی برنامه ای ایجاد کنید.

سرانجام ، یک راهنمای سبک ، یک ابزار مرجع ایجاد کنید که به حفظ قوام صدای برند شما کمک می کند.

نمونه های صوتی نام تجاری استثنایی

-

شرکت زیبایی آرایش بسته بندی براق

شرکت زیبایی Glossier سلامتی و مراقبت از زیبایی زنان مدرن را با صدای توانمند کننده خود بیان می کند و یک تجربه شخصی فوری ایجاد می کند.

مهم است که قهرمان خود را در هنگام صحبت از صدای برند پیدا کنید ، اما در اینجا انتخاب های ما برای شرکت هایی که نمونه های عالی صدای برند هستند ، آورده شده است.

مارک تجاری Glossier مستقر در نیویورک خود را به عنوان "اکوسیستم زیبایی از مردم" توصیف می کند . صدای برند آنها از طریق توانمندسازی و مراقبت از خود ، سلامتی و زیبایی را برای زنان مدرن بیان می کند.

پست های آسیب پذیر اجتماعی و تصاویری قابل اعتماد آنها مستقیماً با هدف جمعیتی آنها ارتباط می یابد. درخشان ، تصاویر زنانه اغلب با تصاویر ساده و بیان جسورانه جفت می شوند.

کتاب New Luxury

High Snobience به عنوان یک وب سایت شیوه زندگی که لباس های خیابانی ، کفش ورزشی ، اتومبیل ، سبک زندگی و هنر را پوشش می دهد ، مارک های سبک و آگاهانه را برای جوانان ، مدرن و تحریک آمیز ترجمه می کند.

تبلیغات آیفون

قوام صوتی برند اپل اعتماد به نفس ، کیفیت و صمیمیت را منتقل می کند.

اپل شرکتی بوده است كه می تواند از لحاظ تنهایی خود را از رقابت خود جدا كند. همه احساس استقبال می کنند و خیلی ها با داشتن محصولات خود احساس ناسزا می کنند. شاید این ارتباط به نوعی مبتنی بر سطح صمیمیت در نسخه آنها باشد؟

کارت های ضد بشریت ارسال فیس بوک

بازی مهمانی موفق ، کارتها در برابر بشریت ، صدای پشت سر پست های اجتماعی خود را با شوخی و طنز تیره هدایت می کند.

بازی مهمانی موفق و بدنام ، کارتها در برابر بشریت ، پست های اجتماعی خود را با عبارات تند و زننده و طنز تاریک رهبری می کند تا به یاد ماندنی در مورد مشتریان گذشته ، حال و آینده بپردازد. نگاهی به کلاه برداری خود را در مواد غذایی میان وعده، Prongles ! پست های آنها در رسانه های اجتماعی از ارزش شوک دور نیست ، اما صدای مداوم (صدای تکان دهنده) صدای موفقیت آنها را بالا نگه می دارد.

گزارش کامل مواد غذایی توییت

فروشگاه مواد غذایی بهداشتی مجموع مواد غذایی ترکیبی از تقرب، بازیگوشی و تغذیه از طریق حضور رسانه های اجتماعی خود.

فروشگاه معروف غذای بهداشت آمریکایی Whole Foods ، قابلیت دسترسی ، بازیگویی و تغذیه را از طریق مغازه های بدنی ، کپی وب سایت ، کالا و حضور در رسانه های اجتماعی ترکیبی می کند. این سازگاری در سیستم عامل های مختلف به مشتری خود اطمینان می دهد که ارزشهای جامعه و سلامتی آنها در پشت صدای برندشان است.

فرانكس ردهوت

همیشه لازم نیست که مستقیماً در مورد شغل خود صحبت کنید. شرکت Red Red (فرانک رید هات) برای تعامل با مخاطبان به روشی جدید ، ممالک شخصی را به اشتراک می گذارد. طراحی لوگواست.

همیشه لازم نیست که مستقیماً در مورد شغل خود صحبت کنید. Red Hot Frank با ایجاد شیوه های جدید سرگرم کننده برای ایجاد تعامل با مخاطبان ایجاد می کند.

زمان پیدا کردن صدای شما!

-

ایجاد صدای برند موفق همه چیز در مورد ایجاد لحن است که به طور مستقیم با مصرف کنندگان شما صحبت می کند و باعث ایجاد جامعه ای محکم می شود. صدای برند شما صدای شخصی و صادقانه ای است که پایه مشتری شما را راضی و متصل می کند ، به خاطر داشته باشید که اگرچه ثبات مهم است ، انعطاف پذیری نیز مهم است. برای تنظیم صدای نام تجاری خود به عنوان اولویت های مشتری و بازار با گذشت زمان آماده شوید.


[ بازدید : 432 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نکات سفارش طراحی لوگو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]