31 لوگو معماری و معمار که فراتر از نما هستند

جمعه 15 آذر 1398
1:52
logo

گر تمام دنیا یک صحنه باشد ، یک معمار یک طراح مجموعه است. در هر جامعه ای ، معماری لحن را تعیین می کند. به یک افق نمادین یا یک مرکز شهر جذاب فکر کنید - آنها توسط معماری آنها تعریف شده اند. بنابراین نتیجه می گیرد که یک لوگو معماری نیز لحن را برای برند خود تعیین می کند.

وقتی به دنبال الهام گرفتن از طراحی لوگوی معماری هستید ، از خود بپرسید که چه نوع شهرت تجاری را می خواهید بسازید.

آیا شما یک وحشیگری هستید که خود را به ساختمانهای مستحکم و تحمیل شده با ردیف بعد از ردیف پنجره های شسته و رفته و یکسان رهنمون می کنید؟ یا آیا شما یک خالق خانه هستید که خانه هایی را دعوت می کنید که خانه های گرم و دلپذیری را یادآور می شوند؟

نگاهی بیندازید که چگونه سایر معماران و مشاغل معماری در طاقچه شما با این ایده های شگفت انگیز لوگو با چه کسانی ارتباط برقرار می کنند.

چه چیزی باعث ایجاد یک لوگو معماری خوب می شود؟
-

شما یک لوگو McMansion نمی خواهید: یک پرچم ، مضراب و دقیقاً مانند همه لوگو های دیگر در بلوک. حتی اگر شرکت شما برای پیشرفت در مسکن تراکتور یا تنظیمات تجاری در حومه شهر طراحی کند ، لوگو شما باید به ارزشی که ارائه می دهید ارتباط برقرار کند - کلیشه هایی در مورد نوع کاری که انجام می دهید نیست.

پس چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

دقیقاً در مورد آنچه که شرکت شما ارائه می دهد و ویژگی هایی که خود به آن افتخار می کند فکر کنید. آیا روی ساختمانهای دارای مجوز LEED تمرکز دارید؟ آیا شما یک شرکت طراحی هستید که از هر طرح پروژه مشتری ، از تهیه طرح های اولیه گرفته تا تخمگذار آجر نهایی ، مسئولیت رسیدگی را بر عهده دارید؟ فقط در مورد تحویل های بتنی فکر نکنید بلکه به مقدار انتزاعی که ارائه می دهید فکر کنید. به شما اعتماد کنید که قابل اعتماد ، قابل اعتماد و بهترین انتخاب برای مشتریان در طاقچه ای باشید که به شما خدمت می کنند.

می توانید مقداری را که مستقیماً در لوگوی خود تحویل می دهید با تصاویری مانند پیشرو و پیش نویس قطب نما ارجاع دهید ، یا می توانید لوگوی خود را در جهت انتزاعی تر استفاده کنید که از رنگ ها و اشکال برای ارتباط با شخصیت برند شما استفاده می کند. لوگو شما باید تأکید و گسترش استعداد و هنر شما باشد.

با داشتن یک لوگو معماری ، مانند هر نوع لوگو دیگر ، مراجعه مستقیم به صنعت شما باعث می شود بینندگان بدانند که چه کاری انجام می دهید. اما لازم نیست خود را محدود به این نوع لوگو کنید. چند شکل استراتژیک یا خطوط برآمده از افق می تواند به مشتریان آینده نگر بگوید که شما معمار برای آنها هستید.

ایده های الهام بخش برای لوگو های معماری
-

لوگو های معمار که دو بار اندازه گیری می کنند و یک بار طراحی می کنند

می دانید که در طراحی معماری چقدر دقت درگیر است. و مشتری های خود را نیز انجام دهید. با استفاده از مرجع به نسبت طلایی یا پس زمینه ای که به نظر می رسد مانند کاغذ گرافیکی است در لوگوی خود از آنها دعوت کنید تا برای لحظه ای با شما صحبت کنند. از این گذشته ، آنها انتظار دارند که ساختمانهایی را که می خرند دقیقاً طراحی و ترسیم کنید.

از لحظه ای که اولین بار با نام تجاری شما ملاقات کردید ، لحظه ای که لوگو شما را می بینید ، توجه خود را به جزئیات جلب کنید. این نوع لوگو می تواند برای هر مارکی در فضای معماری کار کند ، زیرا دقت و توجه به جزئیات ، ارزش های جهانی برای معماران و سازندگان به طور یکسان است.

لوگو های معماری که اهداف سبک زندگی را می فروشند

این نوع لوگو بهتر است اگر در یک طاقچه بسیار تخصصی مانند استراحتگاه های لوکس ، خانه ها یا مرمت تاریخی کار کنید. لوگو شما دقیقاً به جهانیان می گوید که چه نوع معماری را طراحی می کنید و چگونه می توانید ساختمانهایی را طراحی کنید که به عنوان زمینه های ایده آل برای شیوه زندگی رویایی خود باشد. وقتی مشتری به سبد خرید شما نگاه می کند ، تصور می کند که در طراحی های شما زندگی و کار می کنند. لوگو ها می توانند با گفتن مشتری های آینده به این بخش از روند بازی کنند تا چه مرحله ای را برای آنها طراحی کنید تا خیال خود را در برابر آنها انجام دهند.

لوگو های معماری که نشان می دهد آنها از چه چیزی ساخته شده اند

شما ساختمان ها را طراحی می کنید ، سپس سازندگان برای ساخت آنها از موادی مانند چوب ، سنگ و آجر استفاده می کنند. از آنجا که ساخت و ساز و معماری در ذهن مصرف کنندگان بسیار نزدیک است ، پیدا کردن لوگو های معماری که شامل مصالح ساختمانی یا عناصر ساختمانی مانند درب یا دودکش به نوعی باشد ، غیر معمول نیست. اگر یک شرکت طراحی ساخت هستید ، این مسیر بسیار خوبی است که می توانید با استفاده از لوگوی خود استفاده کنید. همچنین برای یک معمار که روی اصول اولیه طراحی خوب ساختمان تمرکز دارد ، انتخاب خوبی است و می خواهد آن نقطه را به خانه منتقل کند.

لوگو های معماری که با دنیای طبیعی ارتباط دارند

ساختمانهای سبز همه ساله محبوب تر می شوند. به گفته شورای ساختمان سبز ایالات متحده ، 27 درصد از مشاغل مورد بررسی درباره توسعه ساختمان سبز آنها گفتند که بیش از نیمی از پروژه های ساختمان آنها در سال 2018 "سبز" بوده است که 47٪ آنها متعهد به اکثر پروژه های سبز در سال 2021 هستند. به عبارت دیگر مشاغل ساختمانهای سبز می خواهند. مصرف کنندگان ساختمان های سبز می خواهند. بنابراین اگر شما یک معمار هستید که با پایداری در ذهن خود طراحی می کنید ، با درج عناصر طبیعی مانند برگ ، درختان و حتی فقط رنگ سبز در لوگوی خود ، آن را بدانید.

مبانی طراحی لوگو
-

شروع فرایند طراحی لوگو بدون تجربه قبلی ارعاب کننده است. به ما اعتماد کنید ، ما این را بهتر از هر کس دیگری می دانیم. بنابراین قبل از اینکه به ویژگی های طراحی معماری بپردازیم ، دوره سقوط را در مورد هر لوگو برای شما قرار خواهیم داد.

طراحی لوگو یک منطقه تخصصی از طراحی گرافیک است که برندسازی و بازاریابی ، تئوری رنگ ، تایپوگرافی ، زیبایی شناسی ، ترکیب و مهارت هنری را در کنار هم قرار می دهد تا آواتارهایی به راحتی قابل تشخیص برای برندها و سازمانها ایجاد کند. اگر می خواهید واقعاً در اعماق و پیچ و مهره های طراحی لوگو غوطه ور شوید ، راهنمای رایگان ما ، نحوه طراحی یک لوگو را بخوانید .

اگر در حال حاضر فقط برای نکات کلیدی وقت کرده اید ، این چیزی است که شما باید بدانید:

طراحی برای نام تجاری خود. طراحی خوب لوگو برای هر مارک یکسان نیست. چه مقصود از این عبارت این است که شخصیت نام تجاری خود را بیشتر از عوامل مهم به نظر زمانی که شما در حال طراحی لوگو-در خود واقع، آن را است مهم ترین عامل. به این فکر کنید که لوگوی Chase Bank چقدر متفاوت از Burger King است. هر دو لوگوهای مؤثر هستند زیرا هر دو با مارک های مربوطه در ذهن خود طراحی شده اند.

بنابراین قبل از شروع کار بر روی لوگو خود ، باید در مورد هویت برند خود کاملاً واضح باشید .

آیا شما یک برند سودمند هستید یا به دلیل ایجاد طرح های عجیب و غریب و برجسته شناخته شده اید؟ آیا شرکت شما انواع خاصی از ساختمانها مانند مدارس را طراحی می کند یا شما با سطح جامع خدمات مشتری خود تعریف بیشتری می کنید؟ شما که به عنوان یک برند هستید ، گزینه های طراحی لوگو شما مانند رنگ ها ، شکل ها و فونت هایی که استفاده می کنید را راهنمایی می کنید.

رنگ ها ، شکل ها و حروف. هر رنگ و هر شکلی یک احساس خاص را در بینندگان تحریک می کند. به عنوان مثال ، یک لوگو مربع می تواند به طرز ظریفی ارتباط برقرار کند که برند شما طبق قوانین بازی می کند و گوشه ها را قطع نمی کند ، در حالی که یک لوگو دایره ای معمولاً با بیننده دوستانه تر و جذاب تر است. بسیاری از رنگهای آبی در لوگو شما می گوید: "من آرام هستم زیرا این کار را تحت کنترل خود درآورده ام." در حالی که یک لوگو در اصل نارنجی می گوید: "من همه چیزهای مختلفی را پیدا کرده ام زیرا از آن لذت می برم!"

به همین ترتیب ، انتخاب قلم شما در مورد برند شما چیزهای زیادی می گوید. فونت های سری دارای صیقلی و رسمی هستند ، در حالی که قلمهای sif-serif احساس اتفاقی و ارزانتری دارند. می توانید از یک فونت تلطیف شده برای ارتباط با جمعیتی طاقچه استفاده کنید ، یا می توانید با یک فونت محبوب جذابیت گسترده ای را حفظ کنید.

نحوه دریافت لوگو معماری
-

در یک راهنمای قبلی ، نحوه ایجاد یک لوگو: با مقایسه بهترین راهها برای طراحی یک لوگو ، ما توضیح دادیم که چگونه شما چهار گزینه اصلی برای دریافت لوگو دارید. حال بگذارید مختصراً آنها را مرور کنیم. آن ها هستند:

· سازنده لوگو (DIY). با استفاده از سازنده لوگو یا نرم افزار طراحی مشابه سطح ورود ، می توانید به راحتی لوگو خود را بسازید.

· استخدام آژانس طراحی. با یک آژانس ، حق بیمه را پرداخت می کنید تا یک مجموعه از متخصصان ، یک لوگو حرفه ای برای برند شما ایجاد کنند.

· با یک فریلنسر کار کنید. اگر به دنبال استخدام آژانس هستید اما بودجه زیادی ندارید ، یک راه مقرون به صرفه تر برای گرفتن یک لوگو حرفه ای ، کار با یک طراح آزاد است.

· کمیسیون مسابقه طراحی. با یک مسابقه طراحی ، شما به طور خلاصه نوع لوگو مورد نیاز خود را توضیح می دهید. این می تواند شامل ایده های شما ، مانند اهداف تجاری و ترجیحات زیبایی شناسی شما باشد. سپس ، طراحان متعدد از سراسر جهان نمونه هایی را بر اساس مختصر شما ارسال می کنند. شما فقط باید برای طرحی که دوست دارید بهترین هزینه را بپردازید.

ما فقط لوگو های DIY و لوگو ساز را در شرایط نادری مانند دیروز نداشتن بودجه یا نیاز به یک لوگو توصیه می کنیم. اگر این شما هستید ، یک لوگو اساسی می تواند به عنوان یک مکان نگهدارنده کار کند تا زمانی که بتوانید طراحی دائمی تری داشته باشید. یک لوگو کارآمد یک طراحی پیچیده است و اگر شخصی شما از یک حرفه ای ناشی نشود ، به احتمال زیاد نتیجه ای را که یک لوگوی حرفه ای طراحی شده باشد ، به شما منتقل نمی کند.

از آنجا ، شما باید دو مسئله اصلی را در نظر بگیرید: قیمت و اولویت. اگر فقط نگران قیمت هستید ، راهنمای هزینه طراحی لوگو ما را بررسی کنید تا مواردی را که می توانید در هر مسیر طراحی خرج کنید ، به دست بیاورید.

قوی ترین مزیت مسابقات طراحی لوگو دلیل محبوبیت این افراد است: آنها به شما ، مشتری فرصت می دهند تا تعابیر مختلفی را در مورد گزینه های لوگو خود ببینید. اگر از سبک صحیحی برای لوگو خود مطمئن نیستید ، با یک مسابقه طراحی بروید ، زیرا این امکان را به شما می دهد تا لوگوهای بالقوه را در کنار هم آزمایش و مقایسه کنید تا مشخص کنید که چه چیزی را دوست دارید.

اگر از قبل می دانید چه سبکی را انتخاب می کنید و می خواهید ، با راه اندازی مستقیم یک طراح ، می توانید یک لوگو حرفه ای دریافت کنید. برای یافتن تطابق مناسب با برند خود ، به جستجوی نمونه کارهای طراحان بپردازید ، سپس با فریلنسر کار کنید تا دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید ، بدست آورید.

آیا شما آماده یک لوگو معماری نمادین هستید؟
-

وقتی برای یک لوگو کوکی برش می آیید ، مشتری های آینده فکر می کنند که شما فقط قادر به ایجاد طرح های برش کوکی هستید. با استفاده از لوگویی که به طرحی متفکرانه طراحی شده و به افرادی که در شرکت شما حساب می کنند ، اعتماد مشتریان را به نام تجاری خود بسازید.


[ بازدید : 429 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نکات سفارش طراحی لوگو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]