لوگو با شور و شوق: Watch Wilderness و پروژه Swbi

پنجشنبه 21 آذر 1398
17:48
logo

هر سفارش طراحی لوگو عالی داستانی را بیان می کند. برخی از داستانهای مورد علاقه ما زمانی اتفاق می افتد که طراحان با افرادی که سعی در تغییر جهان دارند ، همکاری کنند. امروز ما می خواهیم شما را با Wilderness Watch و Project Swbi ، دو از 99 سودآوری ما آشنا کنیم . این سازمان ها به روش های بسیار متفاوتی کار می کنند ، اما هردو به دلیل تمایل به محافظت و تقویت دلیلی که به آن اهمیت می دهند هدایت می شوند.

ارزش بیش از طلا: دیده بان بیابان

ممکن است کسانی از ما در شهرها و شهرهای آمریکا اغلب به فکر کشور ما "وحشی" نباشند ، اما هنوز هم در ایالات متحده مکانهای بکر وجود دارد. آینده بلند مدت سیستم بیابان آمریکا در بعضی مواقع با تلاش برای ماین سازی یا توسعه تهدید می شود. سازمان دیده بان Wilderness از شهروندان خواست تا برای حفظ سمت وحشی کشور اقدام کنند.

گشت و گذار اخیر کارگران را در قلب آیداهو گرفت و به یک مکان پیشنهادی برای استخراج طلا توسط میانه فورک رودخانه سلمون اشاره کرد. سرویس جنگل ایالات متحده پیشنهاد کرد که اجازه حفر 13 تا 18 سوراخ هسته ای و ایجاد یک گودال فاضلاب 4000 گالنی در نزدیکی سرچشمه های Big Creek ، یک شاخه رودخانه سلمون فراهم شود. Wilderness Watch استدلال می کند که این منطقه منطقه را نابود خواهد کرد. آنها درخواست می كنند كه یك قاضی فدرال برنامه ها را مرور كند و در مورد آنها نامناسب حكم كند.

همانطور که تصور می کنید ، این سازمان محل استقرار یک دسته ناهموار است. Wilderness Watch به 99 نفر از سودجویان در جستجوی لوگو "برای گرفتن بهتر رشادت و سرسختی که به ک لوگوان می آوریم" رسید.

طراح برنده قبلاً آن سرسختی را نشان داده است. اعضای هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره قبل از انتخاب برنده درخواست چندین دور تغییر از چندین طراح داشتند.

نماینده می گوید: "او یک لوگو قوی برای ما ایجاد کرد که نمادی از آنچه انجام می دهیم" است. طراح و ساعت Wilderness در حال همکاری با یکدیگر در مورد تغییرات نهایی هستند. این سازمان قصد دارد یک وب سایت جدید را نیز معرفی کند و این تیم از به اشتراک گذاشتن تصویر جدید خود با مخاطبان خود هیجان زده است.

امید سلامتی زنان: پروژه سوبی

در نیمه راه در سراسر جهان ، پروژه Swbi (تلفظ "SOO-bee" ، کلمه "امید" از لوگانا) با سه پزشک و مأموریت آغاز شد: کاهش مرگ و میر زنان قابل پیشگیری در کشورهای جنوب صحرای آفریقا.

دکتر مگ اری با اساتید بیمارستان مولاگو و دانشگاه ماکره در کامپالا ، اوگاندا ارتباط برقرار کرد. او و همکارانش ، دکتر. فلیشیا لستر و استفانی اودا ، از زمان تعطیلات خود برای استفاده از نوبت مراجعه به بیمارستان و آموزش پزشکان استفاده کردند. آنها تکنیک های جراحی و زنان و زایمان اورژانس را بهبود می بخشند ، و همچنین برای حمایت مالی از آموزش نخستین متخصص انکولوژیک زنان و زایمان اوگاندا ، کمک مالی می کنند.

آنچه که به عنوان یک پروژه شخصی آغاز شد ، در یک برنامه مبادله غیرانتفاعی و دو جانبه مبادله شده است. یاران اوگاندا برای کسب اطلاعات در مورد سیستم درمانی در آنجا از UCSF بازدید می کنند. در همین حال ، ساکنان UCSF یک چرخش را در اوگاندا می گذرانند. مالاگو به عنوان بیمارستان ارجاع برای کل کشور خدمت می کند ، و این مسئله را به عنوان یکی از شلوغ ترین دنیا تبدیل می کند. دانشجویان هر دو دانشگاه تحصیلات خود را با همکاری در کنار هم غنی می کنند.

پزشکان پیشرفت چشمگیری در نتایج بیماران در مولاگو مشاهده کرده اند. دکتر اودا خاطرنشان می کند: "من در حال حاضر در دو مورد پیگیری در سفرهای بعدی ، دو بیمار را دیدم که بسیار نادر است زیرا در کلینیک سرپایی وجود ندارد." یکی از این بیماران در ابتدا با سوء تغذیه و سرطان IV تخمدان بستری شد. او به شیمی درمانی پاسخ خوبی داد ، اما معاینه 3 ماه بعد ، سرطان باقیمانده را نشان داد که نیاز به جراحی دارد. خوشبختانه ، پزشکان به موقع آن را گرفتند.

دکتر اودا گزارش می دهد: "او اکنون عاری از سرطان است."

وقتی پروژه Swbi اخیراً رسمیت یافت ، سازمان تازه کار به یک لوگو حرفه ای و هویت بصری نیاز داشت. کار با 99nonprofits منجر به انتخاب بیش از 100 طرح شد. برنده ، یک لوگو که ترکیبی از قاره آفریقا و چهره ای آرام و زنانه است ، نمادی از تأثیر سلامت زنان بر زندگی آفریقایی است. Project Swbi با یک وب سایت ، بروشور ، به جلو پیش می رود و قصد دارد 10،000 دلار برای حفظ پیشرفتی که در مراقبت های پزشکی انجام می دهد ، جمع کند.

هر دو سازمان هنوز به تلاش افرادی که اشتیاق خود را دارند ، بستگی دارد این کمک چه از یک دانشجوی ویژه مدرس پزشکی یا شهروندانی که معتقدند وحشی آمریکایی است ارزش حفظ آن را داشته باشد ، می تواند باشد ، اما هیچ کمکی نیز کم نیست. در 99 طراحی ، ما خوشحال می شویم که از طریق برنامه 99nonprofits دست به دست هم بدهیم.


[ بازدید : 508 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نکات سفارش طراحی لوگو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]